Pārdošanas vadības rokasgrāmata

Pārdošanas vadības rokasgrāmata

Cena (ieskaitot PVN): 45.89 €

Mērķtiecīga pārdošana, lai sasniegtu pārdošanas virsotnes!

Klienta atteikums vēl neko nenozīmē. Tikai pēc vārda «nē» sākas pārdošanas process jeb pārdošanas spēle! Ja durvis neatveras, tad problēma nav durvīs, bet pārdevējā – nav īsto atslēgu jeb pārdošanas instrumentu!

Svarīgi, lai uzņēmuma pārdošanas darbinieki būtu kompetenti, lai skaidri zinātu, kā jārīkojas un kā jāpārdod dažādiem klientiem. «Pārdošanas vadības rokasgrāmata» palīdzēs plānot pārdošanas procesu, pilnveidot darbinieku pārdošanas tehniku, palīdzēs izstrādāt motivācijas sistēmu pārdošanas personālam, veidot pārdošanas darbinieku atlasi un daudzas citas lietas.

«Pārdošanas vadības rokasgrāmata» sniegs atbildes uz šiem un citiem aktuāliem jautājumiem:

  • Kas var traucēt konstruktīvām un mērķtiecīgām pārrunām?
  • Kā rīkoties sarežģītās situācijās, kad ir klienta emocijas, stresa apstākļi, klienta ambīcijas un neskaidras pilnvaras?
  • Kādi ir astoņpadsmit veiksmīga pārdevēja pamatprincipi?
  • Kādi ir galvenie jautājumi, kurus izmanto veiksmīgi pārdevēji?
  • Kā izvēlēties apģērbu, lai tas neaizbiedētu klientu?
  • Kādas būtiskas nianses jāievēro sadarbībā ar korporatīvajiem klientiem?
  • Ko klients vērtē pārdevējā pozitīvi?
  • Kādi ir svarīgākie pamatnosacījumi pārdošanai pa tālruni?
  • Kā sagatavoties sarunai pirms tālruņa klausules pacelšanas?
  • Iebildumi – praktiski piemēri un ieteikumi, kā tos atspēkot!
  • Jautājumu tehnika – ierocis, lai izzinātu klienta vajadzības!
  • Kā veidot piedāvājumu?
  • Kā atstāt patīkamu iespaidu tikšanās laikā – ievērojiet etiķetes pamatprincipus!
  • Kā paaugstināt pārdošanas efektivitāti, izmantojot zināšanas par uzvedības stiliem?
  • Kāda ir panākumu atslēga klientu apkalpošanā?
  • Kā rīkoties situācijās, ja klients izrāda neapmierinātību?
  • Kā izmantot darbinieku motivāciju?
Edgars Untāls
Edgars
Untāls
ICF sertificēts biznesa treneris

Licencēts NLP treneris – Ričarda Bandlera skolnieks. Leģendārā Volstrītas "vilka" Džordana Belforta skolnieks. Braiena Treisija skolnieks un viņa programmu pārstāvis Baltijas valstīs. Grāmatu "Pārdošanas Burvis", "Nelieciet man domāt!" un "Korporatīvās pasakas" autors. Facebook grupas "Eksperta līmeņa pārdošana" autors. 

Profesionālajās gaitās veicis vairāk nekā 14 000 pārdošanas vizīšu. Strādājis par starptautiskas farmācijas kompānijas tirdzniecības vadītāju. Šobrīd vada savu apmācību un konsultāciju uzņēmumu "CCGROUP" – palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem izveidot efektīvas tiešsaistes un bezsaistes biznesa sistēmas, optimizēt pārdošanas procesu un palielināt peļņu.

Jānis Straumēns
Jānis
Straumēns
Wilson Learning Baltics partneris, konsultants

Darbojas šādos konsultāciju virzienos: vadības un pārdošanas prasmju attīstības programmas, snieguma un procesu attīstības konsultācijas. Konsultē uzņēmējdarbības uzsākšanā Jauno uzņēmēju centrā. Ieguvis biznesa administrācijas maģistra grādu EHSAL (HUB) Briselē un fiziķa, pasniedzēja specialitāti LU. 1993. gadā dibinājis Latvijā konsultāciju firmas Mercuri International meitas uzņēmumu un to vadījis līdz 2002. gadam. Ieviesis un vadījis vienas no pirmajām profesionālajām pārdošanas un pārdošanas vadības apmācības programmām Latvijā, vēlāk vadījis apmācību un konsultāciju projektus daudzos vadošos uzņēmumos Latvijā. Pieredze pakalpojumu un ražošanas uzņēmumu vadībā un informācijas tehnoloģiju risinājumu pārdošanā.

Lauma Kasatkina
Lauma
Kasatkina

Psiholoģijas maģistre, vairāku gadu pieredze, strādājot personālvadības jomā, atlasot vidējā un augstākā līmeņa vadītājus un dažādus speciālistus. Pieredze novērtēšanas un psiholoģiskās testēšanas projektos, kā arī organizējot un pašai vadot apmācību dažādu līmeņu darbiniekiem.

Pārdošanas skola

Pārdošanas skola

Fokuss - 100% praktisks pielietojums, pārdošanas prasmju tūlītēja pielietošana, disciplīna, nepārtraukts pārdošanas rezultātu monitorings, ikdienas ritms, emocijas, neatlaidība un maksimāla pašatdeve. Ja iepriekšējais mums ir kopīgs - laipni lūgti "Pārdošanas skolā". Mums ir unikālas pārdošanas un servisa personāla apmācības, jo pārdošanas ir mūsu vaļasprieks un aizraušanās.

Jānis Viegliņš
Jānis
Viegliņš
Pārdošanas skolas dibinātājs un vadītājs

Maģistrs uzņēmējdarbības vadībā, profesionālis ar ļoti lielu pieredzi pārdošanā un tās vadībā. 100% praktiķis, kurš piedāvā tikai praktiskus un konkrētajā laikā, vietā, sabiedrībā lietojamus piemērus un pārdošanas attīstības modeļus. Jāņa Viegliņa priekšrocība ir viņa praktiskās pārdošanas pieredzes dažādība: sadzīves tehnika un elektronika, santehnika, auto rezerves daļas, informatīvie katalogi, kosmētika, ēdināšana, kā arī enerģētiskā harisma, spējot uzlādēt ikvienu pārdošanā nogurušu dvēseli. Pašreiz Pārdošanas skolas klienti ir gan lieli starptautiski uzņēmumi, gan mazi ražotāji, tirgotāji ar vietējo kapitālu. Pārdošanas skolas attīstība ir tik strauja, ka jauni klienti var rēķināties ar rindām 3–5 mēnešu garumā. Par Jāni Viegliņu ir lieliskas un reālas atsauksmes, kas vēl vairāk padara viņa personību pievilcīgu, uzmanību piesaistošu.

Santa
Līce-Krūze
Konsultante, apmācību vadītāja Saskarsmes skolā

Ieguvusi sociālo zinātņu maģistra grādu psiholoģijā Latvijas Universitātē un pieredzi psiholoģiskās zināšanas izmantot organizāciju konsultācijās un vadītāju individuālās attīstības konsultācijās ieguvusi Vācijā – Tacheles consulting. Apmācību vadītāja un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Strādājusi Lattelekom Mācību centrā, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā, kā arī sadarbojusies dažādu projektu ietvaros ar vairākiem konsultāciju un mācību uzņēmumiem. Darba pieredze, sniedzot konsultācijas un vadot apmācības klientu apkalpošanas, telemārketinga, personiskās efektivitātes paaugstināšanā un vadītāju attīstības projektu ieviešanā uzņēmumos: DNB banka, LattelecomLattelecom BPOL&TMaxitSwedbankaDienas biznessDiena, Valsts darba inspekcija, Latvijas Pasts u.c.

Ilze
Balcerbule

Latvijas Universitātē iegūts sociālo zinātņu maģistra grāds komunikācijas zinātnē un sociālo zinātņu bakalaura grāds vadībzinātnē, mārketinga specialitātē.

12.02.2020

Pārdošana un efektīvu biznesa procesu ieviešana – eksperta pieredzes stāsts

"Pārdošana un efektīvu biznesa procesu ieviešana ir mana ikdiena un sirdslieta. Metodes un instrumenti, kurus es nododu tālāk, ir neskaitāmas reizes pārbaudīti praksē. Un es par to uzņemos atbildību," tā apliecina Edgars Untāls, sertificēts biznesa un NLP treneris, sadarbībā ar kuru rokasgrāmata papildināta ar šādām pārdošanas un efektīvu biznesa procesu ieviešanas metodēm:

  • SALES BOOK;
  • Profesionālo kompetenču attīstīšana;
  • Tiešsaistes pārdošanas platforma;
  • Komunikācija uz darījumu līnijas.

Autors Edgras Untāls atzīst, ka "klienti pērk tikai tad, kad tu esi ticis viņiem klāt. Dziļi! Viņi pērk tikai tad, kad saprot, ka tev patiešām rūp viņu problēmas, sapņi un mērķi. Tas notiek tad, kad tu liec viņiem smaidīt, domāt, vērtēt un analizēt. Tad, kad viņi tavā produktā saskata nepārprotamu ieguvumu un iespēju dzīvot labākā pasaulē." 

Iedvesmas idejas darbam un izaugsmei plašāk skatīt rokasgrāmatā.

 

pārdošanas rgr.

 

   

     Pārdošanas vadības rokasgrāmata

 

 

 


"Pārdošanas vadības rokasgrāmatas" abonentiem


Abonēt

17.05.2019

Biznesa pasaules jaunās realitātes

Untāls_citāts_1

Domāju, ka būsi jau pamanījis – cilvēkiem ir iestājies apjukums. Biznesa vide ir mainījusies līdz nepazīšanai. Un turpina mainīties. Cilvēki ir noguruši no skaļajiem reklāmas saukļiem un nemitīgajiem pārdošanas piedāvājumiem. Dzīves ritms ir kļuvis pārāk straujš, un daudzi tam netiek līdzi. Cilvēki noslēdzas sevī, vairs nedomā un nerīkojas sev ierastā veidā. Veidā, kādā tas daudzus gadu desmitus ir noticis.

Ienāca prātā… Varbūt vienkārši es pats kļūstu vecs? Varbūt vairs neturu tempu? Varbūt. Jāskatās. Jāpievērš uzmanība!

Esmu biznesa treneris. Ikdienā tiekos ar uzņēmumu un pārdošanas komandu vadītājiem, lai palīdzētu viņiem izveidot efektīvas biznesa sistēmas un mūsdienīgas pārdošanas platformas.

Nesen pārrunās dzirdēju šādu frāzi: "Reizēm pārņem izmisums, un tad mēs esam spiesti darīt X un Y!" Kā noproti, tad X un Y nav nekas patīkams. Taču citu instrumentu nav. Starp citu, izmisums nav pateicīgākā emocija naudas pelnīšanai.

Untāls_citāts_2

Un 90% gadījumu iemesls ir vadītājs ar savu šī brīža domāšanu, kompetenču rāmi, attieksmi, nākotnes vīziju un spēju vai, pareizāk sakot, nespēju pielāgoties pārmaiņām. Un viņus var saprast. Vēl nesen bija un nu vairs nav! Vēl nesen pietika ielikt reklāmu kādā no medijiem un klienti stāvēja rindā. Tas laiks nu ir cauri! Tagad ir jāiet pie klientiem. Pašiem! Proaktīvi! Gudri!

Par visu soli pa solim:

 

pārdošanas rgr.

 

   

     Pārdošanas vadības rokasgrāmata

 

 

 


"Pārdošanas vadības rokasgrāmatas" abonentiem


Abonēt

01.06.2017

Uzņēmuma vērtības - pamats labam pārdošanas rezultātam

  • Kā mainīties šajā uzmanības laikmetā?
  • Kas ir ērgļi un pīles pārdošanas biznesā?
  • Kāpēc disciplīna ir viena no veiksmes atslēgām?
  • Kāpēc uzņēmējam svarīgi pieņemt lēmumu, kādu vidi radīt – EGO vai ECO?
  • Kā klienti var izjust kopību?
  • Kāpēc jūsu klientam ir jābūt sajūsminātam?

Šie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem gūsiet atbildes, iepazīstoties ar «Pārdošanas skolas» dibinātāja un vadītāja Jāņa Viegliņa stāstu «Uzņēmuma vērtības – pamats labam pārdošanas rezultātam».

Vienlaicīgi tas ir stāsts ne tikai pārdošanas jomas vadītājiem un darbiniekiem, bet ikvienam uzņēmējam, paskatoties uz sevi no malas – kā teiktu Jānis Viegliņš: vai sevi ieraudzīt kā ērgli vai pīli. Tas ir stāsts ne tikai par to, kā uzlabot pārdošanas rezultātu un darbu, bet vienlaicīgi tas ir arī iedvesmas stāsts ikdienas darba uzlabošanai un mērķu sasniegšanai.

Jāņa Viegliņa stāsta galvenie atslēgas vārdi:

  • Uzmanības laiks
  • VIKA – veiksmes formula
  • Esiet ērgļi, nevis pīles!
  • Disciplīna – rezultātu plāns
  • Sadzīve un pašapmāns
  • EGO vai ECO
  • Apmierināts klients vai sajūsmināts klients
  • Kā klienti var izjust kopību?
  • Atkārtošana
  • Mums ir daudz kas kopīgs

Par to visu plašāk jaunākajos papildinājumos, kā arī ikvienu aicinām veikt pašizziņas testu, vai esi pīle vai ērglis.

29.11.2016

Kādas specifiskas problēmas ir zvanu centros?

Tuvošanās gada nogalei rada papildu stresu, lūkojoties uz neizpildītajiem darbiem, pārdošanas plāniem, ko gribētu vairāk sasniegt, un vienlaicīgi arī cenšoties aktivizēt pārdošanas procesu, jo tieši gada pēdējos mēnešos tiek lemts par nākamo gadu – vai tas būtu par kādas preces iegādi vai jauna pakalpojuma izvēli. Visi minētie faktori pārdošanas jomas speciālistiem rada dubultu slodzi, kas rezultējas papildu stresā. Katrs ir pārliecinājies, ka ilgstošs stress nav labvēlīgs, bet nereti aizvien aizmirstam, kā laicīgi neradīt ugunsgrēku.

Tieši tāpēc šajā saspringtajā gada nogales laikā galvenā uzmanība pievērsta stresam un tā pārvarēšanai, akcentējot šādus aspektus:

  • Kādi ir biežākie psihoemocionālie riska faktori darba vidē?
  • Kādas specifiskas problēmas ir zvanu centros?
  • Kā novērst darba vides stresu?
    • Pasākumi uzņēmuma līmenī
    • Pasākumi individuālā līmenī

Plašāk lasiet «Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» 12.2. nodaļā «Stresa menedžments».

27.08.2016

Pašdisciplīnas trūkums uzņēmumos

Vai tiešām atvaļinājumu laikā nevar pārdot?! Beidz izmantot 90. gadu metodes! Atceries, pārdošanā robežu nav! Apzinies pašdisciplīnas trūkumu savā uzņēmumā!

Tie ir tikai pāris izsaukumi, kas sapurina un pamodina pārdevēju, kas iesnaudies no ikdienas rutīnas. Iepazīstoties ar jaunajiem papildinājumiem, jūs ne tikai sapurina, bet sniedz arī vērtīgus padomus un dalās ar pieredzes stāstiem – to dara autors Jānis Viegliņš, Pārdošanas skolas dibinātājs un vadītājs, aicinot paskatīties mūsdienu pārdošanai acīs, nevis tikai to saucot par pārdošanu.

Teiksiet – izklausās skarbi?! Nē, reāli! Savu tiesu dabū arī vadītāji, kurus autors sauc par iemigušiem, nepaskatoties lietas būtībai acīs. Komiski ir tie pieredzes stāsti, kad vadītāji aiz muguras lamā savus darbiniekus, ka visi slinki un visus vajadzētu atlaist, bet aizmirst, ka problēmas risināšanu vajadzētu sākt no sevis. Pašdisciplīnas trūkums uzņēmumos – tā to nosauc Jānis Viegliņš: «Manuprāt, vislielākā kļūda uzņēmumos Latvijā ir pašdisciplīnas trūkums. Ne tikai uzņēmumos, bet arī var locīt – uzņēmumam, uzņēmumā. Šī disciplīna nereti arī noved pie zemākiem pārdošanas rezultātiem, efektivitātes un produktivitātes utt.»

Autoram ir arī atbilde par pārdošanu atvaļinājuma laikā, pragmatiski atzīstot, ka iebildumi būs jau vienmēr, bet atvaļinājuma laikam ir sava pārdošanas atslēga/instruments. Un pāri visam dominē manipulācija ar klientu, kurā aizvien uzrodas jauni knifi – uzzini, kādi vēl ir pāris veidi, kā piesaistīt klientu.

Un galvenais – beidz skriet pakaļ ārzemju pārdošanas tehnikām, atceries, ka mūsu valstī ir savi pārdošanas vides nosacījumi. Kādi?! Izmanto Jāņa Viegliņa rakstveida ieteikumus!

Plašāk lasi «Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» šādās nodaļās:

  • 6.9.3. «Manipulācija pārdošanas attīstībā – eksperta pieredzes stāsts»;
  • 6.9.4. «Manipulācijas triki komunikācijā ar klientu».

 

25.05.2016

Vai apzinies pārdošanas procesa svēto melu robežu?

Saspringtais grafiks un paaugstinātās spriedzes situācijas rada t.s. vāveres riteni, kura lielākā problēma ir mūžīgais laika trūkums. Bet tieši laiks ir viens no resursiem, kuru cilvēks nespēj ietekmēt un izmainīt – aizvien ikvienam ir tikai 24 stundas laika. Apzinoties laika resursa nozīmi, papildināta informācija par laika plānošanu pārdošanā, tostarp minot vēl vairākas metodes, kas var palīdzēt veiksmīgā laika organizēšanā (plašāk 3.5. «Laika plānošana»).

Cienot citu un savu laiku, vērts pārskatīt savu attieksmi pret e-pastu saraksti, tāpēc ar praksē pārbaudītiem padomiem papildināta e-pasta etiķete, tostarp norādot, kādi kritēriji jāievēro, lai rakstītais nepazustu saņemto e-pastu kaudzē.

Un aizvien Jānis Viegliņš, «Pārdošanas skolas» dibinātājs un vadītājs, aizraujošā stāstā iedrošina lielīties pārdošanā (sk. 6.9.5. «Lielīšanās pārdošanā»), sniedzot atbildes uz šiem un daudziem citiem jautājumiem:

  • Kāpēc latviskā mentalitāte traucē lielīties pārdošanā?
  • Kāda ir svētā melu robeža pārdošanas procesā?
  • Kāpēc lielīšanos var salīdzināt ar gaisu balonā?
  • Kāpēc lielīšanās ir kā izlīdzinošais solis pēc manipulācijas pārdošanā?
  • Kā citur pārdošanā izmantot ātrās nekustamā īpašuma pārdošanas tehniku?
26.02.2016

Kā lielīties pārdošanā?

Jānis Viegliņš, Pārdošanas skolas dibinātājs un vadītājs, aizraujošā stāstā iedrošina lielīties pārdošanā (sk. 6.9.5. «Lielīšanās pārdošanā»), sniedzot atbildes uz šiem un daudziem citiem jautājumiem:

  • Kāpēc latviskā mentalitāte traucē lielīties pārdošanā?
  • Kāda ir svētā melu robeža pārdošanas procesā?
  • Kāpēc lielīšanos var salīdzināt ar gaisu balonā?
  • Kāpēc lielīšanās ir kā izlīdzinošais solis pēc manipulācijas pārdošanā?
  • Kā citur pārdošanā izmantot ātro nekustamā īpašuma pārdošanas tehniku?

Izprotot lielīšanās nozīmi, ir iespējams paaugstināt pārdošanas rezultātus, saprast, kāpēc ir nepieciešams iepazīt konkurenta produktu, nevis tikai zināt tā adresi, kāpēc gan pārdevējiem, gan uzņēmējiem nevajag kaisīt sev pelnus virs galvas, bet piepūst pēc iespējas skaistākus un lielākus gaisa balonus. Tāpat arī padomājiet, kāpēc kādu nosaucat par ēzeli, kāpēc klientam piedāvāt karstāku kafiju vai tēju, nevis tādu, kuru iespējams dzert uzreiz, un kāpēc nevajag censties apgūt visas darba sludinājumā norādītās prasības, pirms vēl neesat ieguvis iecerēto amatu?!

Ar daudziem praktiskiem padomiem un piemēriem iepazīstieties jaunajā Jāņa Viegliņa materiālā!

25.11.2015

Pārdošanas koučinga revolūcija: lasiet uzmanīgi, šī ir jūsu iespēja kļūt labākajam pārdošanas vadītājam!

«Lasiet uzmanīgi, šī ir jūsu iespēja kļūt labākajam pārdošanas vadītājam!» – jaunāko «Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» tēmu piesaka Jānis Straumēns, Wilson Learning Baltics partneris.

To, kā kļūt labākajam pārdošanas vadītājam, lasiet rokasgrāmatas 3.3. nodaļā «Pārdošanas koučinga revolūcija»!

«Nereti nācies dzirdēt viedokli, ka pārdošanas komandas treniņš un apmācība nav devuši vajadzīgo rezultātu. Diemžēl seminārā iemācīto cilvēki aizmirst ātri – labi ja 35% no apgūtā mācību dalībnieki atceras un lieto vēl pēc 12 mēnešiem.

Konkurencei pieaugot, jāatzīst, ka izšķiroša ir vadītāja kā kouča loma, sniedzot ikdienas atbalstu pārdevējiem. Ir izpētīts: ja vadītājs pēc mācību programmas apmeklēšanas izvaicā un iedrošina darbinieku (minimālas koučinga prasmes), zināšanu lietojuma efektivitāte palielinās par 10%; ja vadītājam ir labas kouča iemaņas, tad zināšanu izmantošanas biežums pieaug par 18%, savukārt, ja vadītājam ir izcilas kouča prasmes un viņš pārzina arī seminārā mācīto pārdošanas metodiku, ir iespējams sasniegt līdz pat par 43% labāku rezultātu,» koučinga nozīmi pārdošanā skaidro jaunāko papildinājumu autors Jānis Straumēns.

Tāpat arī autors norāda, ka koučings ir darbība, kuras gaitā galvenokārt ar jautājumiem palīdzam cilvēkam nonākt līdz atziņām par saviem mērķiem, tālāko rīcību u.tml.

Iepazīstoties ar pārdošanas koučingu, uzzināsiet:

  • Kāpēc tas ir jāprot katram pārdošanas vadītājam?
  • Kas ir un kas nav pārdošanas koučings?
  • Kas pagaidām jūs attur no koučinga lietošanas?
  • Kā apgūt kouča lomu un attieksmi?
  • Kādas barjeras jāpārvar, lai kļūtu par kouču?
  • Kā praktiski lietot koučingu?
  • Kā veikt vienkāršu trīs soļu koučinga procesu?
    • Pirmais solis: vienošanās par sasniedzamo
    • Otrais solis: rīcības vērošana
    • Trešais solis – koučinga saruna: «Ko, tavuprāt, vajadzētu darīt citādi nākamajā vizītē?»
  • Kāds ir uzvarētāju komandas koučings?

Ja rodas jautājumi par tēmu, droši rakstiet: janis.straumens@wilsonlearning.lv.

25.08.2015

Piemēri, kā pārdošanā apburt klientu

Ja jums ir jautājums «Kā iegūt klienta lojalitāti 30 dienās?» vai «Kādus mārketinga trikus izmantot komunikācijā ar klientu?», tad šie rokasgrāmatas papildinājumi paredzēti tieši jums.

Jānis Viegliņš, «Pārdošanas skolas» dibinātājs un vadītājs, atklāj savu kā eksperta stāstu par viltus uzmanības provocēšanas piemēriem:

  • Kas vieno jūs un klientu – labas attiecības vai tikai tikšanās reižu grafiks?
  • Vislētākā un efektīvākā metode klientu attiecību veidošanā – viltus uzmanība
  • Kā negaidīt, bet radīt situācijas, emocijas un vajadzības
  • Trīs lojalitātes provocēšanas metodes jeb kā sev nopelnīt trīs kvalitātes zvaigznes klienta acīs
  • Deviņi piemēri, kā apburt klientu

Jānis Viegliņš ir pārliecināts, ka liela pārdošanas problēma ir nepietiekami labas savstarpējās attiecības ar klientiem. Pareizāk sakot, attiecības ir, bet tās vairāk tiek veidotas pēc grafika, piemēram, ja tev kā vairumtirdzniecības menedžerim ir t.s. logs vienā vai divās nedēļās, tad tu labākajā gadījumā ar klientu tiecies minētās reizes, varbūt pat tikai vienu reizi mēnesī. Protams, tik reti apmeklējot klientu, uzņēmēji aizvien lieto vārdu „lojalitāte”, lai gan, manuprāt, bieži vien šādā grafikā prasīt no klienta lojalitāti ir samērā nekorekti. Lojalitāti var prasīt tikai tad, ja tu pats esi bijis aktīvs un novērtē iepriekšējos ieguvumus. To, kā iegūt lojalitāti un izmantot trikus, uzzināsiet, iepazīstoties ar praktiski daudzveidīgiem piemēriem piesātinātā informācijā.

Plašāk lasiet rokasgrāmatā:

  • 6.9.4. «Manipulācijas triki komunikācijā ar klientu»;
  • 11.3. «Kā iegūt klienta lojalitāti 30 dienās? – eksperta stāsts par viltus uzmanības provocēšanas piemēriem».
25.05.2015

Jaunas prasības! Jaunas prasmes! Jauni procesi! Iepazīsties ar pārdošanu 2020!

«Pārdošanas vadības rokasgrāmatas» jaunākie papildinājumi veidoti sadarbībā ar apmācību un konsultāciju uzņēmuma Wilson Learning Baltics partneri un konsultantu Jāni Straumēnu:

  • Jaunas klientu prasības, jauni pārdošanas procesi – kādas piecas izšķirošas prasmes jāattīsta pārdevējiem, lai stiprinātu savu konkurētspēju mūsdienās?
  • Haotisks, neformāls, formāls vai dinamisks pārdošanas process – kā izvēlēties un ieviest sev atbilstošo?
  • Praktiski ieteikumi un piemēri, kā izveidot un ieviest uz klientu orientētus pārdošanas procesus savā uzņēmumā.

«Šodien nenoliedzami palielinās klientu spēks un ietekme pārdošanā, jo ir pieaugušas to zināšanas un informētība par tirgū pieejamajiem produktiem un pakalpojumiem. Katrs no mums var atsaukt atmiņā, kā veica pēdējo lielāko sadzīves tehnikas pirkumu – laikus, pirms pieņemt lēmumu, mēs izpētām pieejamo informāciju interneta vietnēs, blogos, sociālajos tīklos, pirms sazināmies ar pārdevēju. Lai gan klientus pārplūdina informācija, ir izšķiroši faktori lēmumu,» pauž Jānis Straumēns.

Atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem uzzināsiet jaunajā 4.13. nodaļā «Pārdošana 2020: jaunas prasības, jaunas prasmes, jauni procesi»:

  • 4.13.1. «Jaunas prasības, jaunas prasmes»:
    • Kas ir mūsdienu pircēju jaunās prasības?
    • Kādas jaunas prasmes nepieciešamas mūsdienu pārdevējam?
    • Kā veidot saikni, kā nopelnīt uzticību
    • Praktiski soļi, kas palīdz veidot uzticēšanos pirms sarunas ar klientu
    • Praktiski soļi, lai veidotu uzticēšanos sarunā ar klientu
    • Kā paredzēt klienta vajadzības?
    • Kā veidot problēmas risinošu dialogu?
    • Kas ir svarīgi mūsdienu pārdošanā?
    • Kā vajadzību izpētes dialogu pārvēst par problēmas rosinošu dialogu?
    • Kas jāņem vērā, gatavojoties prezentēt risinājumu klientam?
  • 14.13.2. «Jauni pirkšanas un pārdošanas procesi»:
    • Kāds ir biznesa un korporatīvo klientu iepirkšanās process (6 soļi)?
    • Mācieties no savām uzvarām un zaudējumiem. Kādus jautājumus ieteicams uzdot, veicot uzvaru/zaudējumu analīzi?
    • Jūsu pārdošanas process. Kādi lēmumi jāpanāk katrā pārdošanas procesa solī? Kādas barjeras jāpārvar? Kas jādara labāk? Praktiski padomi, kā izanalizēt katru pārdošanas soli – tā mērķi, aktivitātes, to, kas jāsasniedz, pārdošanas instrumentus.
    • Ieteikumi darbam ar pārdošanas procesu. Rosiniet savu pārdošanas organizāciju mācīties no pieredzes, piešķiriet dinamiku pārdošanas procesam!