Uzņēmuma vērtības - pamats labam pārdošanas rezultātam

  • Kā mainīties šajā uzmanības laikmetā?
  • Kas ir ērgļi un pīles pārdošanas biznesā?
  • Kāpēc disciplīna ir viena no veiksmes atslēgām?
  • Kāpēc uzņēmējam svarīgi pieņemt lēmumu, kādu vidi radīt – EGO vai ECO?
  • Kā klienti var izjust kopību?
  • Kāpēc jūsu klientam ir jābūt sajūsminātam?

Šie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem gūsiet atbildes, iepazīstoties ar «Pārdošanas skolas» dibinātāja un vadītāja Jāņa Viegliņa stāstu «Uzņēmuma vērtības – pamats labam pārdošanas rezultātam».

Vienlaicīgi tas ir stāsts ne tikai pārdošanas jomas vadītājiem un darbiniekiem, bet ikvienam uzņēmējam, paskatoties uz sevi no malas – kā teiktu Jānis Viegliņš: vai sevi ieraudzīt kā ērgli vai pīli. Tas ir stāsts ne tikai par to, kā uzlabot pārdošanas rezultātu un darbu, bet vienlaicīgi tas ir arī iedvesmas stāsts ikdienas darba uzlabošanai un mērķu sasniegšanai.

Jāņa Viegliņa stāsta galvenie atslēgas vārdi:

  • Uzmanības laiks
  • VIKA – veiksmes formula
  • Esiet ērgļi, nevis pīles!
  • Disciplīna – rezultātu plāns
  • Sadzīve un pašapmāns
  • EGO vai ECO
  • Apmierināts klients vai sajūsmināts klients
  • Kā klienti var izjust kopību?
  • Atkārtošana
  • Mums ir daudz kas kopīgs

Par to visu plašāk jaunākajos papildinājumos, kā arī ikvienu aicinām veikt pašizziņas testu, vai esi pīle vai ērglis.

Pārdošanas vadības rokasgrāmata

 

     Pārdošanas vadības rokasgrāmata