Komunikācija uz darījuma līnijas

Komunikācija uz darījuma līnijas
Foto: No personīgā arhīva

Atklāšu kādu noslēpumu. Patiesībā, viss notiek šādi. Tu izdomā, ko vēlies pateikt pasaulei un it īpaši saviem mērķa klientiem. Tad izveido vēstījumu un pasaki! Runā tā, lai tevi sadzird! Runā valodā, ko saprot un darot to veidā, kas cilvēkiem ir pieņemams!
Ar attēlu cilvēkiem runā attēlos, ar sajūtu cilvēkiem – sajūtās! Ar uzņēmējiem par biznesu, ar jaunajām māmiņām par mazuļiem! Vai uztvēri domu?

Vai zināji, ka tavā rīcībā ir 4 – 7 sekundes, lai nokļūtu uz līnijas?

Tu pacel telefona klausuli un piezvani svešiniekam – 4 sekunžu laikā sarunas partneris izlems, kāds būs tās rezultāts. Tu ieej kādā svešā mājas lapā vai interneta vietnē, 4 sekunžu laikā tu pieņemsi lēmumu – skrullēt uz tālāk vai doties prom! Tu ieraugi kādu tuvojamies – 7 sekunžu laikā tev būs savs viedoklis par to šo cilvēku! Patiks vai nepatiks! Būs kontakts vai nebūs!
 

pediņasBiznesā viss ir vienkārši – vai nu tu esi uz vienas līnijas ar savu mērķa klientu un sarunas partneri, vai arī nē! Un darījumi, savukārt, notiek tikai ar tiem, kas to ir spējuši izdarīt!


Jautāsi, kā nokļūt uz tās līnijas?
Jā, piekrītu. Nokļūt un atrasties uz līnijas, tā ir smalka vibrācija.
Tev ir jāspēj izpildīt mājas darbu! Izprast savu klientu līdz smalkākajām niansēm! Savienoties ar viņu vērtībām gan apziņas, gan zemapziņas līmenī! Jāizbeidz stāstīt stāstu par labāko produktu pasaulē un jāsāk stāstīt stāstus par saviem klientiem. Par to, cik ļoti tu viņus saproti un cik daudz viņi tev nozīmē! Stāstus par viņu priekiem, bēdām un izaicinājumiem. Un tu ne tikai stāsti, tu parādi un praktiski nodemonstrē kā tieši tu vari būt viņiem noderīgs. Nepārdodot! Nepārliecinot! Izveidojot saikni un vēlmi tuvoties! Radot viņiem vēlmi uzzināt vairāk, iegūt vairāk un, visbeidzot, ar prieku samaksāt!

Klienti pērk tikai tad, kad tu esi ticis viņiem klāt. Dziļi! Viņi pērk tikai tad, kad saprot, ka tev, patiešām, rūp viņu problēmas, sapņi un mērķi! Tas notiek tad, kad tu liec viņiem smaidīt, domāt, vērtēt un analizēt. Un tad, kad viņi tavā produktā saskata nepārprotamu ieguvumu un iespēju dzīvot labākā pasaulē!

Kā tas notiek praksē?

Džordanam Belfortam jeb Volstrītam Vilkam ir pārdošanas sistēma – “Straight Line Persuasion”. Teikšu atklāti – fantastiska stratēģija, kas balstās uz dziļu biznesa psiholoģijas izpratni, praktiskām NLP metodēm un pārdošanas komunikācijas pamatprincipiem.

Esmu šo sistēmu pielāgojis latviskai mentalitātei, papildinājis ar praktiskiem, praksē pārbaudītiem instrumentiem un pārdošanas dialogiem. Pārsteidzošā kārtā šo konkrēto formātu var vienlīdz efektīvi izmantot ne tikai telemārketingā un aktīvajā pārdošanā, bet arī mārketinga komunikācijā un personīgā zīmola veidošanā. Visur, kur ir saskarsme ar dzīvu klientu!

Piekrīti, katram pārdošanas profesionālim ir jābūt savai sistēmai.

pediņasJo tikai sistēma ļauj saskatīt kopsakarības un uzlabot kopējo sniegumu. Vispirms to uzbūvējot un tad noslīpējot katru sistēmas posmu līdz dimanta mirdzumam.

Mans priekšlikums – atnāc, salīdzini un paņem vērtīgāko! Pielāgo savām kompetencē, sava biznesa specifikai un sasniedz nākamo profesionālās efektivitātes līmeni.
 

Vairāk informāciju par DBHUB rīkoto semināru iespējams atrast pie pasākuma PĀRDOŠANA DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ 
Lai pieteiktos, klikšķiniet šeit.