Uzņēmuma iekšējā komunikācija 2019: paaudžu konteksts
SEMINĀRĀ RUNĀSIM PAR:
-
“Millenials, Generation Z, Baby Boomers…” - dažādās paaudzes, to iesaistes metodes un motivējošie faktori
-
“Facebook is for old people…”: uzņēmuma iekšējās komunikācijas speciālistu izaicinājumi daudzpaaudžu darbavieta
-
7+ viegli pielietojamas idejas iekšējās komunikācijas paaudžu plaisas efekta mazināšanai
9.30 – 10.00 |
Dalībnieku ierašanās un reģistrācija |
|
10.00 – 12.00 |
Seminārs |
|
12.00 – 12.15 |
Kafijas pauze |
|
12.15 – 12.30 | Pieredzes stāsts | |
12.30 – 13.30 |
Seminārs |
Millenials, Generation Z, Baby Boomers… Vai paaudze, kurā esat piedzimis, nosaka, kā jūs iegūstat, vēlaties saņemt vai patērējat informāciju? Kā Jūs uztverat līderus? Kur atrodat autoritātes un - cik lojāli esat darba devējam?
Pēdējo dažu gadu laikā profesionālajā vidē šie jautājumi tiek uzdoti arvien biežāk. Informācijas kanāli un ar tiem saistītās preferences, uzticēšanās vadībai un uzņēmuma vērtībām, lojalitāte organizācijai – klasiski uzņēmumu iekšējās komunikācijas speciālistu pārziņā esošajiem jautājumiem šobrīd pievienojusies jauna, aktuāla tēma - t.s. “paaudžu plaisa” un ar to saistītā nepieciešamība ņemt vērā līdz šim neapskatītus faktorus. Ja to ignorējam, palielinās riski izvēlēties nepiemērotu iekšējās komunikācijas pieeju, neaktuālus komunikācijas kanālus, vai nošaut greizi darbinieku iesaistes politikas izstrādē.
Tomēr arī nevar 100% apgalvot, ka pastāv tieša saikne starp paaudzi, kurā darbinieks ir dzimis un viņa vai viņas iekšējās komunikācijas preferencēm. Veidojot iekšējās komunikācijas pieeju, šāds vispārējs pieņēmums var maldināt. Mēs visi esam atšķirīgi un ne vienmēr iekļaujas noteiktā kategorijā. Tomēr ir lietderīgi izvērtēt, kāda ir jūsu organizācijas demogrāfiskā situācija un kā tas varētu ietekmēt jūsu iekšējās komunikācijas kanālu izvēli un stratēģiju.
Mērķauditorija: uzņēmuma vadītāji, uzņēmumu stratēģiskie vadītāji, pašvaldību vadītāji, personāla vadītāji, vadošie darbinieki, lēmumu pieņēmēji un citi, kurus interesē šī tēma.
LEKTORE:
PIEREDZES STĀSTS:
DALĪBAS MAKSA: 106,48 EUR (ieskaitot PVN)
Izdevniecības Dienas Bizness abonentiem 15% atlaide – 90,51 EUR
NORISES LAIKS: 20.marts plkst. 9.30 – 13.30
NORISES VIETA: Biznesa Vēstniecība, Mārupe
Vairāk informācijas: Sintija Kristapsone +371 22022906 | sintija.kristapsone@db.lv