Uzņēmuma iekšējā komunikācija 2019: paaudžu konteksts

Programma
20

 


SEMINĀRĀ RUNĀSIM PAR: 

  • “Millenials, Generation Z, Baby Boomers…” - dažādās paaudzes, to iesaistes metodes un motivējošie faktori

  • “Facebook is for old people…”: uzņēmuma iekšējās komunikācijas speciālistu izaicinājumi daudzpaaudžu darbavieta

  • 7+ viegli pielietojamas idejas iekšējās komunikācijas paaudžu plaisas efekta mazināšanai

  9.30 – 10.00

 

Dalībnieku ierašanās un reģistrācija

10.00 – 12.00

 

Seminārs

12.00 – 12.15

 

Kafijas pauze

12.15 – 12.30   Pieredzes stāsts

12.30 – 13.30

 

Seminārs

 

Millenials, Generation Z, Baby Boomers… Vai paaudze, kurā esat piedzimis, nosaka, kā jūs iegūstat, vēlaties saņemt vai patērējat informāciju? Kā Jūs uztverat līderus? Kur atrodat autoritātes un - cik lojāli esat darba devējam?

Pēdējo dažu gadu laikā profesionālajā vidē šie jautājumi tiek uzdoti arvien biežāk. Informācijas kanāli un ar tiem saistītās preferences, uzticēšanās vadībai un uzņēmuma vērtībām, lojalitāte organizācijai – klasiski uzņēmumu iekšējās komunikācijas speciālistu pārziņā esošajiem jautājumiem šobrīd pievienojusies jauna, aktuāla tēma - t.s. “paaudžu plaisa” un ar to saistītā nepieciešamība ņemt vērā līdz šim neapskatītus faktorus. Ja to ignorējam, palielinās riski izvēlēties nepiemērotu iekšējās komunikācijas pieeju, neaktuālus komunikācijas kanālus, vai nošaut greizi darbinieku iesaistes politikas izstrādē.

Tomēr arī nevar 100% apgalvot, ka pastāv tieša saikne starp paaudzi, kurā darbinieks ir dzimis un viņa vai viņas iekšējās komunikācijas preferencēm. Veidojot iekšējās komunikācijas pieeju, šāds vispārējs pieņēmums var maldināt. Mēs visi esam atšķirīgi un ne vienmēr iekļaujas noteiktā kategorijā. Tomēr ir lietderīgi izvērtēt, kāda ir jūsu organizācijas demogrāfiskā situācija un kā tas varētu ietekmēt jūsu iekšējās komunikācijas kanālu izvēli un stratēģiju.

Mērķauditorija: uzņēmuma vadītāji, uzņēmumu stratēģiskie vadītāji, pašvaldību vadītāji, personāla vadītāji, vadošie darbinieki, lēmumu pieņēmēji un citi, kurus interesē šī tēma.


LEKTORE: 

gki
Ginta Krivma 
"Training Lab" trenere, konsultante ar ilggadīgu pieredzi vadībā un biznesa attīstībā. Gintai ir 10 gadu pieredze starptautiska koncerna Latvijas uzņēmuma vadītāja amatā, 5 gadu pieredze Mārketinga departamenta vadītāja amatā un 2 gadu pieredze Baltijas Biznesa attīstības un publiskās komunikācijas vadītāja amatā. 5 gadu darba pieredze VIP klientu apkalpošanā viesnīcu vadībā, atpūtas un izklaides nozarē Latvijā, Turcijā, Ukrainā un Krievijā. Līdztekus 15 gadu laikā no “start-up” fāzes izveidoti 2 nišas uzņēmumi katrs ar apgrozījumu virs. 100 tk EUR gadā.

PIEREDZES STĀSTS:

jp
Jānis Palkavnieks 
Draugiem Group runasvīrs

DALĪBAS MAKSA: 106,48 EUR (ieskaitot PVN)

Izdevniecības Dienas Bizness abonentiem 15% atlaide –  90,51 EUR 

NORISES LAIKS: 20.marts plkst. 9.30 – 13.30

NORISES VIETA: Biznesa Vēstniecība, Mārupe

jIR KĀDI JAUTĀJUMI?
 


Vairāk informācijas: Sintija Kristapsone +371 22022906 | sintija.kristapsone@db.lv

Sākums
Beigas
Adrese
Biznesa Vēstniecība, Jelgavas ceļš 3, Mārupes novads, LV-2167, Latvija