Kādi ir efektīvākie komunikācijas veidi mazbudžeta apstākļos?

Rokasgrāmatas jaunākie papildinājumi veidoti sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) mūsdienīgu, dzirkstošu un unikālām idejām piepildītu pilna servisa mārketingu, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūru, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.

«Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums piedzīvo izaugsmi vai tam nākas saskarties ar kopējās ekonomikas lejupslīdi un ekonomēt, tam ir nepieciešamas mārketinga komunikācijas aktivitātes, sevis prezentēšana, komunikācija ar sabiedrību un pārdošana.

Tāpat arī arvien vairāk uzņēmumu Latvijā sāk apzināties un izprast tirgus izpētes nozīmi uzņēmējdarbībā. Uzņēmumi ir sapratuši izpētes būtību un patieso vērtību. Diemžēl ne vienmēr šie pamati ir pietiekami stabili – pārdomāti veidoti,» ir secinājis AUG, tāpēc rokasgrāmatas papildinājumos dalās savā pieredzē, piedāvājot aktuālas tēmas un to praktiskus risinājumus:

  • 1.11. «Mārketinga komunikācijas budžets treknos un liesos gados – kā to atšķirt»
    • Kā atšķiras uzdevumi un kanāli, kas tiek izmantoti mērķa sasniegšanai treknajos un liesajos gados?
    • Kāda ir trekno gadu komunikācijas būtība?
    • Kādi ir pozitīvie aspekti aktivitātēm televīzijā?
    • Kā precīzāk izvēlēties mērķauditoriju mazbudžeta apstākļos?
    • Kādi ir efektīvākie komunikācijas veidi mazbudžeta apstākļos?
    • Kādi ir piemēri par atteikšanās no vairākām mārketinga vai sabiedrisko attiecību funkcijām?
    • Kam ir jābūt gatavam, izmantojot modernās tehnoloģijas?
    • Kāda ir atgriezeniskā saite, komunicējot virtuālajā vidē?
  • 4.2. «Inovatīvas tirgus izpētes metodes»:
    • Mainīgās tirgus izpētes metodes:

Ko nozīmē mainīgā tirgus izpētes metode?  Kā to visefektīvāk iespējams veikt?

Kādi aspekti  jāņem vērā, lai veiksmīgāk uzrunātu savu mērķauditoriju?

    • WEB omnibuss:

Kāda ir omnibusa priekšrocība, salīdzinot ar citām aptaujām internetā? Kā tiek veidots omnibuss?

Kādēļ interneta aptauja ir efektīvāka par aptauju klātienē?

    • Jautājumu uzdošanas projektīvā metode:

Kā iespējams iegūt precīzākus datus un tos interpretēt? Ko palīdz vizualizēt projektīvā metode?

Kādus palīglīdzekļus var izmantot projektīvās metodes īstenošanā?

    • Prātavētra:

Kādus praktiskus prātavētras palīglīdzekļus var izmantot, ja piemeklējis ideju izsīkums?

Kāda ir prātavētras atšķirība no fokusu grupas?

Reklāmas aģentūra apvieno tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažādu mērogu video projektus. Vienvārdsakot, aģentūras mērķis ir, izmantojot komandas pieredzi un profesionālus mārketinga instrumentus, izstrādāt nevainojamu tēlu ikvienam uzņēmumam vai personai.

AUG attīsta ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem un kļūst par daļu no to panākumiem, jo, tikai patiesi iepazīstot un iedziļinoties visās to biznesa niansēs, spēj radīt ko paliekošu.