Kad pārdošanā sākt runāt par lietu?
2015.gada 2.marts
Abonentizdevuma jaunākajos papildinājumos aktualizēta informācija par būtiskām pārdošanas niansēm, radot iespēju uzzināt atbildes uz šādiem jautājumiem, piemēram:
- Kādu līmeņu mērķi ir mērķtiecīgai pārdošanai?
- Kāds ir šo līmeņu princips?
- Kādi varētu būt neformālas sarunas uzsākšanas piemēri?
- Kāpēc pārdošanā, tiekoties ar klientu, nav ieteicams uzreiz sākt runāt par lietu?
- Par kādām tēmām nevajadzētu uzsākt neformālo sarunu, lai, kā saka, «neiebrauktu auzās»?
- Kādas prasības saistībā ar pārdošanas personāla atlases procesu nosaka Darba likums?
- Ko un kāpēc atbilstoši Darba likumam aizliegts norādīt sludinājumā par pārdevēja vakanci?
- Kādi vēl ir mobinga cēloņi darbavietā?