Ko HR pasaule pieredzēs 2019. gadā? Līdzīgi kā 2018. gadā, arī 2019. gadā tehnoloģijas un Z paaudzes ienākšana turpinās mainīt ierastās prakses personālvadības jomā. Darba devēja tēla
Slepenais biznesa ierocis nākotnē izcilus rezultātus. Ir pētījumi, kuri uzrāda, ka 80% vadītāju nav attiecīgo prasmju, lai veiksmīgi strādātu šādā vidē. Ž. Drone norāda, ka koučings
Kā atalgot par inovācijām, lai nenogalinātu darbinieku radošo garu? apstrādājami, ja izmantojam datoru resursus. Lielā daļā uzņēmumu mūsdienās ir iespējams pētījumu organizēt elektroniski no A līdz Z, kas vēl vairāk
Paaudžu plaisa darbavietā: izaicinājumi 2019 Kā dažādu paaudžu darbinieku klātbūtne ietekmē uzņēmumu iekšējo komunikāciju? Millenials, Generation Z, Baby Boomers… Vai paaudze, kurā
Ar lielāku atbildību par datiem uz riepu nomaiņu, tiklīdz uzsnieg pirmais sniegs. Ž. Mauris iesaka sākt ar auditu un izvērtēt situācijas, kurās uzņēmums saskaras ar klientiem un kādu
Novērtē vēlmi mācīties ar jauniem cilvēkiem, kuriem, iespējams, vēl nav skaidri izkristalizējusies darbības joma, bet ir liela vēlme un apņēmība pierādīt sevi un mācīties,» uzsver Z
Visa atslēga – elementāra saruna ar programmētājiem, kuri negrib strādāt atvērtā tipa birojā, kas pārdevējiem patīk. Un arī introvertie cilvēki, kam patīk strādāt vienatnē, no A līdz Z būt
Pirmais solis, kā izveidot ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju "Mārketinga rokasgrāmatas" abonentiem 8. Mārketings internetā 8.3. Sociālo mediju mārketings A–Z 8.3.1. 7 soļi, kā izveidot
Desmitiem miljonu eiro nodokļu maksātāji krustcelēs un pārbaudīt patieso labuma guvēju no SIA un AS, Z/S un biedrībām, kā arī akcionāru reģistrus vai pārbaudīt informāciju attiecīgajos ārvalstu reģistros. Šiem