Pārlekt uz galveno saturu
    
    
      
    
  
  
        
    
    
            
                
            
            
    
  
    
      
  
Meklēšanas rezultāti
  
  
    
        
    
      
  
    
      
  
    
      
      
          
    
  
  
          
         Inovatīvas tirgus izpētes metodes
      
        
          
      Mārketinga rokasgrāmata
      
    
          
                  - , uzvedība, impulsi, piedāvājums ļoti strauji mainās, tādēļ arī kopējais tirgus mainās tam līdzi. Vienu dienu mērķa grupai var būt vienas prasības
 
                  -  pēc vienas dienas vidējās auditorijas Latvijā. 	 		 			 			Nr. 			 			 			Interneta vietne 			 			 			2014. gada pavasaris 			 			 			2015. gada
 
                  -  sarīkojumu, pasākumu aģentūrām ikdienā ir jāvelta daudz laika ideju ģenerēšanai. Katra pasākumu aģentūras Amazing Events pirmdiena sākas ar kopīgu radošās
 
                  - , fotogrāfijas, asociatīvus priekšmetus, no kuriem var iedvesmoties. Kā atzīst pasākumu aģentūras Amazing Events radošā direktore Māra Sauliete
 
                  - . Uzņēmumi, kas joprojām pieturas pie gadiem zināmām un it kā pārbaudītām metodēm kā mārketingā, tā personāla vadībā, komunikācijā un citās jomās