Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
SMS – trāpīgs, bet agresīvs mārketings
Mārketinga rokasgrāmata
- SMS – trāpīgs, bet agresīvs mārketings
- , piegādāta, apmaksāta utt. SMS mārketings, salīdzinot ar e-pasta mārketingu, ir krietni sensitīvāks. Ja klients, saņemot e-pastu, brīvāk regulē vietu
- instruments jāizmanto krietni saudzīgāk. SMS mārketings Latvijā ir attīstījies strauji. Pozitīvi – uzņēmumi to ar laiku izmanto gudrāk: tiek izstrādāta
- interesi. SMS mārketingam ir vairāk plusu nekā mīnusu. Pirmkārt, mobilais telefons ir teju ikvienam cilvēkam un ir vienmēr līdzi. Īsziņa var sasniegt
- reizes biežāk nekā drukāti kuponi. Padomi Kvalitatīvs SMS mārketings sākas ar atļaujas iegūšanu. Ja cilvēks pats piekrīt saņemt īsziņas no konkrētā
- , varētu pat teikt, ka līdz ar to popularitātes pieaugumu SMS mārketings ieguvis jaunu elpu. Jāatzīmē, ka ārzemēs uzņēmumi to izmanto aktīvāk
Jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā
Mārketinga rokasgrāmata
- var ieņemt augstākas pozīcijas interneta meklētājos. Līdz ar to ir saprotams, ka termins «satura mārketings» nu jau vairākus gadus dominē daudzu
- ar patērētājiem bez tiešas un acīmredzamas pārdošanas. Citiem vārdiem sakot, tā vietā, lai pārdotu produktu vai pakalpojumu, satura mārketings piedāvā
- uzmanību, bet īstajām lietām jānotiek pamazām, veidojot zīmola atšķirīgumu vai papildu pievienoto vērtību. Zīmola satura mārketings par galveno
- un formu. Tas ir iespējams… Labs satura mārketings liek cilvēkam apstāties, izlasīt, padomāt, uzvesties citādi. Padomājiet par to – ja nu jūsu mārketings
- būtu jāizmanto satura mārketinga iespējas? Ietekme uz lēmuma pieņemšanu, lai veicinātu produkta vai pakalpojuma iegādi. Satura mārketings aizpilda