Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Starpkultūru zināšanu ietekme uz pārdošanu
Eksporta ceļvedis
- biznesa mērķis; 2) produkts vai pakalpojums; 3) komanda vai cilvēks, kas darīs darbu; 4) resursi, kas nepieciešami darbam; 5) prasmes, pieredze veikt
- paziņoju vēsti savam sarunu partnerim; trešais posms no dzirdētā vēstījuma – ka cilvēks to saprot; ceturtais posms – vai partneris piekrīt tam, ko
- ir sapratis, kāda ir viņa attieksme par vēstījumu; piektais posms – kad ir dzirdēts, saprasts un ir skaidra nostāja, kā cilvēks rīkojas pēc uzzinātās
- veidošana ir tilts uz klientu – viņš vai nu jums atklās savas vajadzības, vai dos formālas atbildes, un pārdošanas saruna būs tikai runāšana ar mazu
- nodibināšana Sasveicināšanās, fiziskā distance, žesti Tiešs vai netiešs sākums Fiziskais novietojums 2) Uzticēšanās veidošana Argumenti vai cilvēks