Pārlekt uz galveno saturu
    
    
      
    
  
  
        
    
    
            
                
            
            
    
  
    
      
  
Meklēšanas rezultāti
  
  
    
        
    
      
  
    
      
  
    
      
      
          
  
  
          
         Darbinieku apmierinātība, piesaiste un iesaistīšanās
      
        
          
      Personāla vadības rokasgrāmata
      
    
          
                  - Darbinieku apmierinātība, piesaiste un iesaistīšanās
 
                  -  aptaujāja darba ņēmējus Latvijā, lai iegūtu vispārēju pārskatu par darbinieku piesaistības rādītāja izmaiņām, kā arī piesaistību veicinošiem
 
                  -  un kavējošiem aspektiem. Šāds pētījums tiek veikts regulāri katru otro gadu jau kopš 2005. gada. Tā mērķis ir monitorēt darbinieku piesaistības rādītāja
 
                  -  ģenerālajam kopumam). Darbinieku piesaistības rādītāja pozitīvā dinamika Latvijā Pētījuma rezultāti liecina, ka pēc Latvijas darbinieku piesaistības
 
                  -  rādītāja lejupslīdes pēckrīzes periodā Latvijas uzņēmumos un iestādēs turpina saglabāties pozitīva darbinieku piesaistības rādītāja dinamika. Rādītāja
 
                  - , nodarbinātības pieaugums, bezdarba samazināšanās, vidējās un minimālās darba algas pieaugums, no otras puses, ir vērojams arī darbinieku gaidu un prasību
 
              
      
  
    
    
    
    
  
  
          
         Ar ko sākt analītikas iedzīvināšanu
      
        
          
      Personāla vadības rokasgrāmata
      
    
          
                  -  no resursu nepietiekamības 		 		 			Piesaiste un mobilitāte 			1. Atlases efektivitāte 			2. Darbinieku mobilitāte 			Izmaksu samazināšana un kvalitātes
 
                  -  (ar augstu darba sniegumu) piesaiste un noturēšana; 	izpratne par kultūru un darbinieku uzvedību; 	darbinieku zināšanu un prasmju attīstība; 	izpratne
 
                  - , pieņemsim, ka kādā struktūrvienībā netiek sasniegti biznesa mērķi un rodas jautājums par darbinieku produktivitāti. 	Nākamais – izvirzīt pieņēmumus
 
                  - , par darbinieku zināšanu līmeni, par apmeklētajām mācībām, par informācijas pieejamību par produktiem un to, kā darbinieki to izmanto, par darbinieku
 
                  - , ka darbinieku produktivitāte lielā mērā ir atkarīga no tā, kad darbinieki pēdējo reizi ir izgājuši apmācību par uzņēmuma produktiem, un būs skaidras norādes
 
              
      
  
    
    
  
  
          
         Pārmaiņu vēstījuma nozīme
      
        
          
      Personāla vadības rokasgrāmata
      
    
          
                  - , turklāt esat arī izanalizējuši darbinieku grupas un nonākuši pie atziņas par atbalstītājiem un pretiniekiem, kā arī izanalizējuši problēmjautājumus, kas
 
                  - , bet aspektam, kas ļauj darbiniekam sasaistīties ar pārmaiņām. Tātad, tas ietver arī darbinieku problēmjautājumus. Piemēram, ja darbinieki atsakās
 
                  -  uzsvari dažādām darbinieku grupām. Labā komunikācijas prakse runā par to, ka veiksmīgs pārmaiņu process ir tāds, kur plānošanā ir iesaistīti tie, kuriem šīs
 
                  - . Labs vēstījums ir tāds, kam ir emocionālā piesaiste. Šo efektu var panākt, mērķtiecīgi izvēloties pareizu valodas lietojumu, izvairoties no ciešamās
 
              
      
  
    
    
  
  
          
         Vēsturiska atkāpe
      
        
          
      Personāla vadības rokasgrāmata
      
    
          
                  -  tirgū – kāds ir bijis personālvadības funkcijas fokuss laiku lokos. 	 		 			 			19. gs. beigas 			 			 			Darbinieku aizsardzības funkcija, kas
 
                  -  darba vidi, un galvenā risināmā problēma bija darbinieku trūkums, darbinieku piemeklēšana un aizvietošana; tas viss – «nodarbinātības vadītāja» rokās
 
                  - . 			 		 		 			 			1930. gadi 			 			 			Darba apstākļu uzlabošanas funkcija, darbinieku noturēšana un motivēšana, labumu piedāvāšana
 
                  - . 			 		 		 			 			No 1945. gada 			 			 			Darbaspēka nodrošināšanas un darbinieku labklājības veicināšanas funkcija, kas kopā veido personāla vadības jēdzienu. Fokusā
 
                  - : atlīdzība un motivācija, piesaiste un novērtēšana, darba devēja – ņēmēja attiecību veidošana, organizācijas «dizaina» veidošana, mācību