Pārlekt uz galveno saturu
    
    
      
    
  
  
        
    
    
            
                
            
            
    
  
    
      
  
Meklēšanas rezultāti
  
  
    
        
    
      
  
    
      
  
    
      
      
          
  
  
          
         Atbildības pamats
      
        
          
      Personāla vadības rokasgrāmata
      
    
          
                  -  personām atbildība arī būtu jāprasa no attiecīgā darbinieka, kas tām nodarījis kaitējumu. Tomēr situācijās, kurās darbinieki kaitējumu trešajām personām
 
                  -  pienākuma neizpilde var izpausties, piemēram, darbinieka profesionālās pieredzes, kvalifikācijas vai izglītības trūkumā, kas var būt šķērslis darbinieka
 
                  -  darbinieka nodarīto kaitējumu, ir tiesības vērsties pret konkrēto darbinieku jeb t.s. regresa prasības tiesības. Taču šo tiesību realizācijai ir virkne
 
                  -  arguments autoru ieskatā vairāk vērtējams teorētiski, jo ir maz ticama darba devēja atbrīvošana no atbildības, piemēram, ja tas pierādīs rūpīgas