Autori
Mērķtiecīga pārdošana, lai sasniegtu pārdošanas virsotnes!
Klienta atteikums vēl neko nenozīmē. Tikai pēc vārda «nē» sākas pārdošanas process jeb pārdošanas spēle! Ja durvis neatveras, tad problēma nav durvīs, bet pārdevējā – nav īsto atslēgu jeb pārdošanas instrumentu!
Svarīgi, lai uzņēmuma pārdošanas darbinieki būtu kompetenti, lai skaidri zinātu, kā jārīkojas un kā jāpārdod dažādiem klientiem. «Pārdošanas vadības rokasgrāmata» palīdzēs plānot pārdošanas procesu, pilnveidot darbinieku pārdošanas tehniku, palīdzēs izstrādāt motivācijas sistēmu pārdošanas personālam, veidot pārdošanas darbinieku atlasi un daudzas citas lietas.
«Pārdošanas vadības rokasgrāmata» sniegs atbildes uz šiem un citiem aktuāliem jautājumiem:
- Kas var traucēt konstruktīvām un mērķtiecīgām pārrunām?
- Kā rīkoties sarežģītās situācijās, kad ir klienta emocijas, stresa apstākļi, klienta ambīcijas un neskaidras pilnvaras?
- Kādi ir astoņpadsmit veiksmīga pārdevēja pamatprincipi?
- Kādi ir galvenie jautājumi, kurus izmanto veiksmīgi pārdevēji?
- Kā izvēlēties apģērbu, lai tas neaizbiedētu klientu?
- Kādas būtiskas nianses jāievēro sadarbībā ar korporatīvajiem klientiem?
- Ko klients vērtē pārdevējā pozitīvi?
- Kādi ir svarīgākie pamatnosacījumi pārdošanai pa tālruni?
- Kā sagatavoties sarunai pirms tālruņa klausules pacelšanas?
- Iebildumi – praktiski piemēri un ieteikumi, kā tos atspēkot!
- Jautājumu tehnika – ierocis, lai izzinātu klienta vajadzības!
- Kā veidot piedāvājumu?
- Kā atstāt patīkamu iespaidu tikšanās laikā – ievērojiet etiķetes pamatprincipus!
- Kā paaugstināt pārdošanas efektivitāti, izmantojot zināšanas par uzvedības stiliem?
- Kāda ir panākumu atslēga klientu apkalpošanā?
- Kā rīkoties situācijās, ja klients izrāda neapmierinātību?
- Kā izmantot darbinieku motivāciju?