Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā?

Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā?
Ja mērķis ir piesaistīt jaunus klientus, ir jāizprot, kas tos varētu interesēt un kāpēc tieši jūsu uzņēmums ir tas, kurš to piedāvās ar vissaistošākajiem nosacījumiem.
Foto: StockAdobe

Uzņēmumam sākot darbu, tiek veikti mārketinga priekšdarbi, bet bieži vien tie aprobežojas tikai ar produkta pieejamības nodrošināšanu, pārdošanas komandas atlasi, piedāvāto produktu vai pakalpojumu aprakstošiem bukletiem vai elementāru interneta vietni un vadītāja komandu pārdevējiem: «Pārdodiet!» Protams, zināmus rezultātus var sasniegt arī tā, bet tālredzīgāk būtu pirms pārdošanas uzsākšanas sagatavot atbilstošu mārketinga platformu jeb, citiem vārdiem sakot – tirgu jūsu uzņēmuma piedāvājumam.

Turpmāk minētie ierosinājumi vairāk ir piemēroti tā sauktajam «bizness biznesam» jeb B2B (Business-to-Business) darījumu modelim, kas norit starp diviem vai vairākiem uzņēmumiem.

Ja esat sākuši lasīt šo publikāciju, ir skaidrs, ka esat ieinteresēts jaunu klientu piesaistē, uzlabojot esošo taktiku vai kardināli to mainot, ieviešot jaunas idejas un pieejas, lai sasniegtu to, kas ir nepieciešams individuālajai situācijai uzņēmumā. Tomēr, lai ne tikai uzzinātu, bet arī izprastu to, ko gaida klienti, jums būs jāiejūtas viņu ādā un jāsaprot – kas ir tas, ko viņi vēlas.

Tāpat kā karagājienā, arī mārketingā ir jāzina, ko uzņēmums vēlas sasniegt – kur un kādus klientus iegūt. Ir nepieciešama izpēte, un to var uzticēt tirgus izpētes kompānijai vai arī vienkāršotā variantā veikt katrs pats saviem spēkiem, taču bez konkrēta rīcības plāna visas aktivitātes būs veltīgas. Nākamais, kas jāsaprot – kāds ir uzņēmums, kuru vēlaties par savu klientu. Kāds ir tā biznesa modelis? Lai to noskaidrotu, noteikti ir vērts pat doties uz šiem uzņēmumiem, lai iepazītu un izpētītu tos klātienē.


Mārketinga rokasgrāmata

Mārketinga rokasgrāmata


 

Iegādājieties abonementu un lasiet visu rakstu

Cena (ieskaitot PVN): 2.99 €
Cena (ieskaitot PVN): 9.50 €