Pārlekt uz galveno saturu
Meklēšanas rezultāti
Vērtīborientēta mārketinga modelis: piesaistīšana
Mārketinga rokasgrāmata
- Kāds uzņēmums, sauksim to par ABC, savu produktu mārketingu un tirdzniecību sāka ar plaši pazīstamiem patēriņa elektronikas
- pārdomātajā tirgū dominēja trīs uzņēmumi. ABC tēmēja uz taupītāju – patērētāju grupu, kura ir jutīga pret cenu, piedāvājot
- . Vispirms trīs lielie uzņēmumi ignorēja ABC, domājot, ka tas ir tikai vēl viens lētās preces piegādātājs, kurš izmanto iespiešanās
- vērtību šīm kompānijām, tikmēr saglabājot savas cenas un peļņas daļu, bet taupītāji ABC radīja zaudējumus. Taču trīs lielie uzņēmumi
- nesaprata, ka, raugoties no patērētāju uztvertās vērtības perspektīvas, ABC bija augstas vērtības piegādātājs taupītājiem
ABC metode – metode, kas ļauj veikt precīzu izmaksu aprēķinu
Finanšu vadības rokasgrāmata
- ABC metode – metode, kas ļauj veikt precīzu izmaksu aprēķinu
- efektivitāti, nesamazinot produkta vai pakalpojuma kvalitātes rādītājus. Viena no populārākajām ir ABC metode (Activity-Based Costing metode). Tā
- lieto ABC metodi? ABC metodi izmanto kā taktiskās, tā stratēģiskās vadības līmenī: taktiskajā vadībā – vadības lēmumu pieņemšanai, lai paaugstinātu
- apgūšanu. Izmantojot ABC metodi, iespējams konstatēt: kurā biznesa procesā kompānijai ir nepamatots līdzekļu izlietojums (liekas, nelietderīgas
- (produkti) ir rentabli: kuri ir jāattīsta un kuri ir jālikvidē. ABC metode balstās uz pieņēmumu, ka izmaksas rodas biznesa procesos, tādējādi
- tiek aprēķinātas biznesa procesu izmaksas, kuras attiecina uz konkrēto objektu. Ar ABC metodi aprēķina gan tiešās, gan vispārējās izmaksas, lai noteiktu kopējās